הגדרות:
“החברה” – ה.ס. יהלומים בע”מ
“האתר” – אתר האינטרנט www.hsdiamonds.co.il
“הפריטים” – תכשיטים אשר יוצרו או סופקו על ידי החברה
ה.ס. יהלומים בע”מ הוקמה בשנת 1976 כחברה בבורסת היהלומים הישראלית עם משרדים הממוקמים בבניין יהלום בקומה 8. בורסת היהלומים בישראל הינה בורסה מוסמכת כחלק מפדרציית הבורסות העולמית (WFDB) והיא אחת משתי הבורסות הבודדות במזרח התיכון. תנאי השימוש המפורטים במסמך זה תקפים אך ורק על מוצרים הנמכרים ע”י ה.ס. יהלומים בע”מ, וכן באתר החברה www.hsdiamonds.co.il. תנאי השימוש המפורטים במסמך זה אינם חלים על כל המוצרים הנמכרים על ידי בורסת היהלומים הישראלית או פדרציית הבורסות העולמית (WFDB). על ידי אישור תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות, אתם מכירים בכך שקראתם את התנאים והסכמתם לקיימם.
אנא קראו בעיון את תנאי השימוש. אם אינכם מעוניינים להיות מחויבים לתנאים אלה, אנו מבקשים להימנע מגלישה באתר ורכישת מוצרים מהחברה.
האתר נמצא בבעלות החברה ומופעל על ידי החברה. כל התוכן אשר מוצג באתר הכולל תמונות, סרטונים וכל תוכן כזה או אחר הם בבעלות החברה או בשימוש החברה באמצעות רשיונות ואישורים רלוונטים, אלא אם צוין אחרת. כל התוכן מוגן על ידי חוקי זכויות יוצרים בארץ ובעולם.
החברה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לשנות ו/או להוסיף תנאים לתקנון ללא הודעה מקדימה. כל שינוי, תיקון או תוספת ייכנסו לתוקף בכל דרך כזו או אחרת על ידי פרסום תנאי השימוש באתר. על הצרכן אחריות מלאה לקרוא את מדיניות ותנאי השימוש של החברה לפני ביצוע רכישה על מנת לבחון כיצד תנאים אלה עשויים להשפיע על זכויות וחובות שמהווים חלק מחוויית הקנייה. כל שימוש כזה או אחר באתר לאחר שינויים במדיניות ותנאי השימוש שנעשו על ידי החברה יהוו הסכמה לתנאי השימוש המתוקנים. אם אין הסכמה לתנאי השימוש המתוקנים, על הצרכן להפסיק כל שימוש בשירותי האתר והחברה.
החברה עושה מאמץ סביר להציג את כל המוצרים הנמכרים באתר בצורה מדויקת ככל האפשר. עם זאת, יכולות התצוגה של צג המחשב והטלפון הנייד עשויים להשפיע על הצבעים, המרקמים או הפרטים אשר מופיעים על המסך. מוצרים עשויים להופיע באתר גדולים או קטנים יותר מגודלם בפועל. החברה לא יכולה להבטיח שתצוגה של צבע, מרקם או פרט כלשהו המאפיין מוצר הנמכר באתר על ידי החברה יהיה מדויק. בנוסף, החברה אינה מתחייבת שתיאורי מוצרים ושאר התוכן באתר הינם מדויקים ונטולי שגיאות. בעוד שהחברה עושה את מירב המאמצים להבטיח כי מוצריה מתוארים ומתומחרים באופן מדויק, נתונים כאלה או אחרים באתר עלולים להיות מוצגים לעיתים נדירות באופן לא מדויק. במקרה בו פריט מקבל מחיר שגוי, ה.ס. יהלומים בע”מ שומרת לעצמה את הזכות לסרב למכירה של אותו פריט במחיר לא הוגן. אם התגלתה שגיאת תמחור לאחר ביצוע התשלום, החברה שומרת לעצמה את הזכות לביטול העסקה וזיכוי הלקוח במלוא הסכום. אם מוצר שנרכש באתר החברה אינו כמתואר, הפתרון היחידי הוא החזרת המוצר כפי שהלקוח קיבל אותו.
כל מחלוקת המתעוררת בהקשר לתנאי שימוש אלה תיפתר על ידי משא ומתן בין הצדדים או במידת הצורך על ידי פנייה לבית משפט מחוזי או מקומי הנמצא בישראל.
בעת שימוש באתר ובמוצרי החברה, יש לצרכן אחריות בלעדית להגבלת הגישה למחשב/סמארטפון. הצרכן אחראי בנוסף על כל הפעולות המתרחשות במחשבו האישי. אם הלקוח מתחת לגיל 18, הגלישה והשימוש באתר רק בהדרכת הורה או אפוטרופוס. שימו לב כי החברה שומרת על הזכות לסרב לתת שירות, לבטל הזמנות ולהסיר או לערוך תוכן, ע”פ שיקול דעתה הבלעדי. במקרה בו לקוח מגיש חיוב חוזר לחברת האשראי שלו, לה.ס. יהלומים יש את הזכות הבלעדית לצמצם את העלויות הישירות והעקיפות, לבטל הנחות והטבות, ביטול משלוח חינם והחלטות אחרות הנוגעות להזמנה הספציפית הנ”ל.
בה.ס. יהלומים בע״מ, אנו עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של שירות ושביעות רצון הלקוחות. למרות שאנו נוקטים בכל אמצעי אפשרי כדי להבטיח שכל המידע המוצג באתר מדויק ומעודכן, עלול להיות מוצג באתר מידע לא מדויק כתוצאה מטעויות בתום לב. ה.ס. יהלומים בע״מ שומרת לעצמה את הזכות לשנות כל תוכן כזה או אחר באתר האינטרנט לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת. ה.ס. יהלומים בע״מ שומרת לעצמה את הזכות לסרב או לבטל כל הזמנה מכל סיבה שהיא לרבות טעות באתר לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת.
כאשר מתבצעת הזמנה של יהלום בודד, ה.ס. יהלומים בע”מ תשלח את היהלום בצירוף תעודה גמולוגית המהווה דו”ח דירוג היהלום בהתאם לקריטריונים השונים הידועים בשוק. תעודות גמולוגיות אלו הן מסמכים מפורטים שהופקו על ידי מומחים במעבדות גמולוגיות הגדולות ביותר בארץ ובעולם. הנפקת תעודות אלו הינם יקרות, ולכן החברה מחייבת כל אחד בהחזר יהלומים בודדים בצירוף התעודה הגמולוגית המשוייכת ליהלום. במקרה בו הלקוח לא שולח את התעודה יחד עם היהלום, הלקוח יחויב בדמי החלפה של מאתיים חמישים דולר (250$).
ה.ס. יהלומים בע”מ גאה להציע שדרוג יהלומים לכל החיים. כל יהלום בודד שנרכש מהחברה ניתן להמיר ליהלום בודד אחר שווה ערך למחיר העדכני בשוק עבור היהלום הבודד המקורי, או שניתן להמיר עבור היהלום הבודד בתוספת כספית בערך שווה למחיר הרכישה. כדי לקחת חלק בתוכנית השדרוג, יש לצרף ליהלום הבודד את התעודה הגמולוגית במצב סביר. שדרוגים אינם זמינים עבור אבני חן, זהב ויהלומים משובצים. זיכוי עבור יהלום משודרג אינו כולל מס כזה או אחר ששולם בגין הרכישה המקורית. מס ערך מוסף חל בעת רכישת היהלום החדש לפני יישום קרדיט כלשהו.
על ידי שימוש באתר החברה, יש הסכמה למדיניות הפרטיות ופעילויות אחרות כמתואר בתנאי השימוש השונים. אם אין הסכמה מצד הצרכן, יש להפסיק את השימוש באתר באופן מיידי.
מדיניות הפרטיות של ה.ס. יהלומים בע”מ מסבירה איזה מידע החברה אוספת, מדוע אנו אוספים מידע זה, וכיצד אנו משתמשים במידע שאנו אוספים בנוסף להגן על זכויות הצרכן ובחירותיו השונות. מדיניות הפרטיות שלנו חלה על איסוף המידע שלך במשרדינו, באתר האינטרנט של החברה או בכל ערוץ אחר שנעשית דרכה התקשרות כגון: דואר, דוא”ל, טלפון, צ’אט, SMS, פלטפורמות חברתיות ועוד.
ה.ס. יהלומים בע”מ ממליצה לעיין מדי פעם במדיניות הפרטיות כדי לדעת את הנהלים בצורה ברורה.
ה.ס. יהלומים בע”מ רשאית בכל עת להפעיל פרסומות וקידומים עבור גורמים זרים באתר. פרסומות וקידומים אלו יקרו בהנחיית הגורם הזר הרלוונטי והחברה אינה אחראית לכל אובדן או נזק שייגרם כתוצאה מההתנהלות עם הגורם הזר או כתוצאה מנוכחותם של הגורמים הזרים באתר. כל עסקה או התכתבות עם הגורם הזר שפורסם באתר החברה הם אך ורק בין הלקוח לגורם הזר.
האתר של ה.ס. יהלומים בע”מ, התוכן הכלול בו והמוצרים המסופקים בקשר אליו מיוצרים על בסיס זמינות והזמנות. החברה לא מתחייבת לאחריות מכל סוג שהוא, בין אם מצוין במפורש ובין אם משתמע, באשר לגלישה באתר או לתוכן, חומרים ומוצרים הכלולים בו. יש הסכמה במפורש שהשימוש והגלישה באתר הוא על אחריות הצרכן בלבד, והוא האחראי הבלעדי לכל ההשלכות הנובעות מגלישה באתר. מבלי להגביל את הנאמר לעיל, ה.ס. יהלומים בע”מ נמנעים מלקיחת אחריות, בין אם מצוין במפורש ובין אם משתמע, באשר לסחירות ו/או חוסר התאמה של מידע באתר. ה.ס. יהלומים בע”מ לא מתחייבת כי האתר ושרתיו אמינים, עדכניים ונקיים מוירוסים או רכיבים זרים אחרים.
באף מקרה ה.ס. יהלומים, עובדיה, מנהליה, שלוחותיה, סוכניה או כל גורם אחר המעורב בייצור או אספקת מוצרי החברה לא יהיו אחראים בגין נזקים מכל סוג הנובעים משימוש וגלישה באתר. סעיף זה כולל נזק שהוא ישיר, עקיף, מקרי, חריג או כל נזק כזה או אחר, לרבות אך לא מוגבל לאובדן שימוש, אובדן רווחים או אובדן מידע בדרך כלשהי הקשורה או נובעת משימוש באתר החברה, במוצריה, בשירותיה או בתוכן הכלול באתר. לרבות כל שגיאה או מחדל בין אם זה כתוצאה מכשלים טכניים, גניבה, הרס או גישה בלתי מורשית לתוכניות או לשירותי החברה, גם אם החברה מודעת במפורש על נזקים וכשלים פוטנציאליים, וגם אם הנזק או הכשל נגרמו על ידי אחד מגורמי החברה. באף מקרה ערך אחריות החברה לא יהיה גבוה מהמחיר ששולם עבור מוצר או שירות המהווים בסיס לתביעה משפטית.
ייתכן שחלק מההגבלות שצוינו לעיל אינם מאפשרות חריגה של אחריות, ולכן ייתכן כי חלק מהחריגות אינן חלות על הלקוח. באחריות הלקוח לבדוק בחוקים המקומיים אם קיימים מגבלות הנוגעות להחרגת האחריות המשתמעת.
כללי
* חברת ה.ס. יהלומים בע”מ גאה להציע את אוסף התכשיטים שלה, תכשיטים מותאמים אישית, ויהלומים בודדים באמצעות משלוח מאובטח כמעט לכל יעד בעולם ללא עלות נוספת.
* המשלוח מתבצע על ידי שירותים גלובליים של חברת Brinks או חברת משלוחים גלובלית אחרת שוות ערך (כגון: Fedex). החבילה תימסר רק למבוגר מגיל 18 ומעלה שכן צריך להיות זמין בכתובת היעד כדי לחתום לקבלתו. נהלים נוספים עשויים להשתנות בהתאם לרשויות החוק במדינת היעד. באחריות הצרכן להיות מודע לפרוטוקול המקומי ולעמוד בו כדי לקבל את החבילה.
* כל חבילה מבוטחת במלואה בזמן המעבר לכתובת היעד. לאחר ייצור התכשיט***, חבילות שנשלחות בתוך מדינת ישראל מגיעות תוך 1-3 ימי עסקים.
***אם הפריט אינו זמין במלאי וזמין למשלוח מיידי, משך זמן ייצור התכשיט הוא תוך 5-10 ימי עסקים
משלוחים בינלאומיים
* רוב החבילות שנשלחות מחוץ לישראל מגיעות תוך 2-5 ימי עסקים. אולם תהליך היבוא ותשלום המכס בכל מדינה עשוי להשתנות ולעיתים קרובות המשלוח עשוי להימשך מעל 5 ימי עסקים.
* עם זאת, לקוח שמבצע הזמנה לכתובת מחוץ לגבולות מדינת ישראל אחראי לכסות את עלות המכס, מס מותרות, וכל מיסוי נוסף המוטל על ידי רשויות החוק המקומיות במדינה הנקובה בכתובת למשלוח בסיכום ההזמנה.
* בדיקה מקדימה של עלות המכס ושאר העלויות מול רשויות החוק המקומיות במדינת היעד הם באחריותו הבלעדית של הצרכן. במקרה בו לא בוצע תשלום מכס ו/או מסים רלוונטים תוך זמן סביר, ייתכן שהמשלוח הוקפא על ידי רשויות חוק מקומיות, לכן שחרור החבילה יתבצע על ידי הצרכן.
* ה.ס. יהלומים בע״מ אינם מקבלים בשום פנים ואופן החזרי משלוחים בגין אי תשלומי מכס ועלויות כאלה או אחרות שמוטלות ע״י רשויות חוק. בניסיון של לקוח ליזום החזר כפוי של המשלוח חזרה למדינת ישראל, ה.ס. יהלומים בע״מ שומרת לעצמה את הזכות לסרב לכל פיצוי כזה או אחר.
* במקרים מסוימים, תיווך צד ג‘ עשוי להיות נחוץ כדי לממש את המשלוחים במדינות מסוימות (הערה: משלוחים לצרפת עשויים לדרוש תיווך צד ג’). שימו לב כי ה.ס. יהלומים בע״מ אינה בעלת שליטה על חברה בתיווך צד ג‘ כלשהו, ואינה יכולה לקחת על עצמה אחריות על פעולות של חברה מתווכת צד ג’.
* אין ביכולת החברה לנתב מחדש חבילות או לשנות כתובת למשלוח לאחר ביצוע ההזמנה דרך האתר עקב שיקולי ביטחון וביטוח משלוחים.
* בהתרחשות של נסיבות מיוחדות, ה.ס. יהלומים בע״מ שומרת לעצמה את הזכות המפורשת לקבל או לדחות חריגים ממדיניות זו על פי שיקול דעתה הבלעדי והמלא.
החזר של מוצרים יבוצע בהתאם לחוק להגנת הצרכן, התשמ״א – 1981. בה.ס. יהלומים בע”מ אנו מתגאים בכך שהתכשיטים שלנו מיוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות ומצוינות. על מנת לוודא שהצרכן מרוצה לחלוטין מרכישתו מהחברה, אנו מציעים מדיניות החזר והחלפה עד 30 יום מרגע הרכישה על מוצרי החברה הסטנדרטיים בארץ ובעולם. החברה לא מעניקה החזרים והחלפות על תכשיטים מותאמים אישית או תכשיטים חרוטים. מוצרים בהתאמה אישית אינם ניתנים להחזר לאחר קבלת פיקדון הייצור שלהם ולאחר תאריך תחילת הייצור. על מנת להתחיל את תהליך ההחזר, לקוח צריך קודם לקבל את החבילה שלו מהמכס, ואז לשלוח אותה חזרה אלינו. בהחזר פריט הנרכש הן בישראל והן בחוץ לארץ, הלקוח אחראי לכיסוי דמי המשלוח חזרה לחברה. אנו ממליצים בחום לבצע את משלוח המוצר חזרה דרך מוביל מהימן ומשלוח מאובטח הניתן למעקב. ה.ס. יהלומים בע”מ אינה אחראית לפריטים שאבדו, נגנבו או ניזוקו במהלך המשלוח חזרה. במקרה של אובדן, גניבה או נזק במהלך המשלוח חזרה, זוהי אחריות הלקוח להגיש תביעה לחברת השילוח. ה.ס. יהלומים בע”מ אינה יכולה לבצע החזרים והחלפות עברו מוצרים אבודים, גנובים או פגומים בצורה כזו או אחרת.
במקרה של החלפת פריט לפריט אחר, הלקוח אחראי לתשלום המשלוח לכל כיוון וכן לכל תשלום מס, היטל או מכס כזה או אחר שנקבע ע”י מדינת הלקוח. לקוחות בינלאומיים הבוחרים להחליף פריט צריכים לדעת כי המסים נגבים עבור כל פעם שפריט כלשהו עובר את הגבול. לקוחות מקומיים יכולים להימנע מדמי משלוח בהחלפת פריט על ידי איסוף והורדה עצמית במשרדי החברה בבורסת היהלומים ברמת גן. לקוחות מקומיים אשר מעוניינים באופציה שצוינה לעיל מחויבים לתאם הגעה למשרדים מול החברה בצירוף תעודת זהות בתוקף. בורסת היהלומים הישראלית היא בניין מאובטח הדורש בדיקה בטחונית מקיפה כדי לאפשר הנפקת כרטיס כניסה למתחם.
לקוחות המבצעים הזמנה מהחברה בישראל זכאים לשינוי מידת טבעת בחינם חד פעמי במשרדינו בבורסת היהלומים. על מנת להיות זכאי לשינוי מידת הטבעת, על הלקוח לתאם מראש פגישה עם נציגי החברה ולהגיע עם הטבעת, התעודה הגמולוגית (במידה ויש) ותעודה מזהה. עבור לקוחות המבצעים הזמנה מחוץ לשטחי ישראל, איננו יכולים להציע שינוי מידת טבעת בעקבות הטלת מסים בכל מעבר בינלאומי של פריט מסוים. אנו מעודדים לקוחות בינלאומיים לתקן מידות אצל תכשיטנים מקומיים אמינים בארצם.
לשאלות נוספות בנוגע למדיניות החזרים, החלפות ושינוי מידות מומלץ בחום ליצור קשר עם נציגי החברה דרך הערוצים הרלוונטים.
אנו מקבלים תשלום באמצעות מזומן, כרטיסי אשראי, העברה בנקאית/העברת כספים בינלאומית (IMT), פייפאל וביט. יש לשים לב שייצור תכשיט מותאם אישית מתבצע לאחר עיבוד התשלום.
כרטיסי אשראי
* תשלומים בכרטיסי אשראי מעובדים באמצעות אחת ממערכות התשלום המקוונות הגדולות בישראל הנקראת iCount. התשלום דרך iCount מתבצע רק ע״י חברות האשראי: ויזה, מאסטרקארד, אמריקן אקספרס, JCB ודיינרס קלאב.
* התשלומים מתבצעים רק בשקל ישראלי (₪) או דולר אמריקאי ($)
* רוב הצרכנים זכאים לפריסת תשלומים עד 12 חודשים ללא ריבית בהוראת קבע כפי שמצוין בתהליך עיבוד התשלום. לכרטיסי אשראי בינלאומיים קיימת זכאות מוגבלת לתוכנית זו.
העברה בנקאית / העברת כספים בינלאומית (IMT)
* אם ברצונך לשלם באמצעות העברה בנקאית/העברת כספים בינלאומית (IMT), יש לפנות לנציגי החברה לקבלת פרטי בנק והוראות תשלום. העברות בנקאיות עשויות לקחת עד 3 ימי עסקים להתקבל.
* עמלות העברה משתנות בין בנק לבנק, לכן מומלץ לבדוק מול הבנק את גובה העמלה לפני ביצוע העברה.
הלקוח מסכים להגן ולשפות את ה.ס. יהלומים בע”מ, הקבלנים העצמאיים שלה, נותני השירותים והיועצים שלה, עובדיה וסוכניה כנגד כל התביעות, הפסדים, נזקים, התחייבויות, הוצאות ועלויות, הנובעים מהפרת תנאי השימוש, גישת הלקוח לאתר או חוסר יכולת להשתמש ולגלוש באתר לרבות כל תביעה, דרישה, תביעה ממשית או מאוימת כלפי החברה ו/או קבלנים עצמאיים, נותני שירותים, עובדים, יועצים, הנובעים מהתייחסות לתוכן, להתנהלות והפרות התנאים והגבלות אלו, או הפרת הזכויות של צד שלישי כלשהו.
* אנו עומדים מאחורי הייצור והאיכות של התכשיטים שלנו. ה.ס. יהלומים בע״מ מציעה אחריות לכל החיים על איכות ושימור תכונות היהלומים.
* במקרה של בעיה כזו או אחרת בפריט שרכשת בעקבות פגם בייצור, אנו ממליצים לך ליצור איתנו קשר כדי שנוכל להעריך את הנזק לפריט שלך.
* במקרה בו נדרש לבצע תיקון, אנו ממליצים להגיע עם הפריט לבורסת היהלומים ברמת גן כדי להימנע מעלויות משלוח ועיכובים נוספים.
* תיקונים שאינם פגמי ייצור ואינם מכוסים במסגרת האחריות יתבצעו בהינתן אישור של בעל הפריט לאחר שקיבל הערכת מחיר לתיקון הנזק.
* תיקון/שירות המבוצע על ידי גוף זר שאינו ה.ס. יהלומים בע״מ יבטל את האחריות. כל הפריטים שאנו מייצרים יכולים להיות מושפעים מפעילות יומיומית ובלאי של חומר הגלם לאורך זמן. זה נכון במיוחד לגבי טבעות, מכיוון שנעשה שימוש פעיל בידיים וחשיפה לנזק בעקבות מוטוריקה תמידית.
* האחריות אינה כוללת אובדן יהלומים, אובדן מוצר או גניבה. בנוסף, האחריות אינה כוללת נזק או אובדן שנגרם עקב דחייה ממושכת של התיקונים הנדרשים לשמירה על שלמות התכשיטים.
להלן מספר דוגמאות לבעיות תכשיטים נפוצות שלא נחשבות לפגם בייצור:
1. שינוי צבע של מתכות יקרות הנגרמות על ידי כימיקלים, מוצרי טיפוח וקוסמטיקה, וטבילה במי ים או בריכה.
2. זהב ופלטינום, ובפרט השיניים המחזיקות את היהלומים, נשחקות לאורך זמן ועשויות לדרוש עבודת שיקום כחלק מבלאי רגיל.
3. אובדן של יהלום או אבן חן הנגרם כתוצאה מנזק כזה או אחר.
להלן מספר צעדים לשמירה על תכשיטים לאורך זמן:
1. מומלץ לא להביא את התכשיט למגע עם מים, בשמים, קרמים וחומרי ניקוי.
2. מומלץ להסיר את התכשיט לפני פעילות ספורטיבית, מקלחת ושינה.
כל הזכויות שמורות לה.ס. יהלומים © 2022
We firmly believe that the internet should be available and accessible to anyone, and are committed to providing a website that is accessible to the widest possible audience, regardless of circumstance and ability.
To fulfill this, we aim to adhere as strictly as possible to the World Wide Web Consortium’s (W3C) Web Content Accessibility Guidelines 2.1 (WCAG 2.1) at the AA level. These guidelines explain how to make web content accessible to people with a wide array of disabilities. Complying with those guidelines helps us ensure that the website is accessible to all people: blind people, people with motor impairments, visual impairment, cognitive disabilities, and more.
This website utilizes various technologies that are meant to make it as accessible as possible at all times. We utilize an accessibility interface that allows persons with specific disabilities to adjust the website’s UI (user interface) and design it to their personal needs.
Additionally, the website utilizes an AI-based application that runs in the background and optimizes its accessibility level constantly. This application remediates the website’s HTML, adapts Its functionality and behavior for screen-readers used by the blind users, and for keyboard functions used by individuals with motor impairments.
If you’ve found a malfunction or have ideas for improvement, we’ll be happy to hear from you. You can reach out to the website’s operators by using the following email
Our website implements the ARIA attributes (Accessible Rich Internet Applications) technique, alongside various different behavioral changes, to ensure blind users visiting with screen-readers are able to read, comprehend, and enjoy the website’s functions. As soon as a user with a screen-reader enters your site, they immediately receive a prompt to enter the Screen-Reader Profile so they can browse and operate your site effectively. Here’s how our website covers some of the most important screen-reader requirements, alongside console screenshots of code examples:
Screen-reader optimization: we run a background process that learns the website’s components from top to bottom, to ensure ongoing compliance even when updating the website. In this process, we provide screen-readers with meaningful data using the ARIA set of attributes. For example, we provide accurate form labels; descriptions for actionable icons (social media icons, search icons, cart icons, etc.); validation guidance for form inputs; element roles such as buttons, menus, modal dialogues (popups), and others. Additionally, the background process scans all of the website’s images and provides an accurate and meaningful image-object-recognition-based description as an ALT (alternate text) tag for images that are not described. It will also extract texts that are embedded within the image, using an OCR (optical character recognition) technology. To turn on screen-reader adjustments at any time, users need only to press the Alt+1 keyboard combination. Screen-reader users also get automatic announcements to turn the Screen-reader mode on as soon as they enter the website.
These adjustments are compatible with all popular screen readers, including JAWS and NVDA.
Keyboard navigation optimization: The background process also adjusts the website’s HTML, and adds various behaviors using JavaScript code to make the website operable by the keyboard. This includes the ability to navigate the website using the Tab and Shift+Tab keys, operate dropdowns with the arrow keys, close them with Esc, trigger buttons and links using the Enter key, navigate between radio and checkbox elements using the arrow keys, and fill them in with the Spacebar or Enter key.Additionally, keyboard users will find quick-navigation and content-skip menus, available at any time by clicking Alt+1, or as the first elements of the site while navigating with the keyboard. The background process also handles triggered popups by moving the keyboard focus towards them as soon as they appear, and not allow the focus drift outside of it.
Users can also use shortcuts such as “M” (menus), “H” (headings), “F” (forms), “B” (buttons), and “G” (graphics) to jump to specific elements.
We aim to support the widest array of browsers and assistive technologies as possible, so our users can choose the best fitting tools for them, with as few limitations as possible. Therefore, we have worked very hard to be able to support all major systems that comprise over 95% of the user market share including Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera and Microsoft Edge, JAWS and NVDA (screen readers), both for Windows and for MAC users.
Despite our very best efforts to allow anybody to adjust the website to their needs, there may still be pages or sections that are not fully accessible, are in the process of becoming accessible, or are lacking an adequate technological solution to make them accessible. Still, we are continually improving our accessibility, adding, updating and improving its options and features, and developing and adopting new technologies. All this is meant to reach the optimal level of accessibility, following technological advancements. For any assistance, please reach out to