זה לא סוד שנשות הכדורגלנים הגדולים ביותר בתעשייה מנהלות אורח חיים מפואר להפליא – והכל מתחיל עם מערך של טבעות אירוסין מעוררות עיניים.  למרות שרק עצם הרעיון של השקעת חצי מיליון דולר על תכשיט עשוי להיראות פרוע לחלוטין לחלקנו, עבור הכדורגלנים זהו חלק בלתי נפרד מההוצאות השוטפות.

10. קטי גודלנד, אשתו של הארי קיין

הם התחתנו בשנת 2019 וחיים כמשפחה מאושרת עם שני ילדים יפים. הזוג התארס כשנתיים לפני בבהאמס בו הציע קיין לקייטי גודלנד עם טבעת אירוסין שעלתה כ180,000 פאונד.

9. אדריאני מייקל, אשתו של ג׳ק ווילשר

הצעת האירוסין של ג’ק ווילשר לאנדריאני מייקל, חברתו דאז ואשתו כיום הייתה ללא ספק אחת מטבעות האירוסין היוקרתיות שיצא לנו לראות.

8. אבי קלנסי, אשתו של פטר קראוץ׳

טבעת האירוסין שאיתה פיטר קראוץ’ איתה הציע נישואין לבת זוגתו, אבי קלנסי, נכנסה לרשימת טבעות האירוסין היקרות ביותר של נשות הכדורגלנים, והצליחה למעשה לגנוב את הכותרות בזמנו. טבעת האירוסין של פיטר קראוץ’ עבור אבי קלנסי עלתה לו לפי הדיווחים כ200,000 פאונד.

7. טוני טרי, אשתו של ג׳ון טרי

כדורגל הוא לא הדבר היחיד שטרי נחשב טוב בו. הוא גם אחד הטובים ביותר ברכישת דברים יקרי ערך עבור אשתו טוני טרי, איתה התחתן בשנת 2007. טבעת האירוסין עלתה לו כ250,000 פאונד.

6. קייט רייט, אשתו של ריו פרדיננד

רייט בת ה-27 קיבלה יהלום בחיתוך קושן בשווי של כ400,000 ליש”ט במהלך הטיול המדהים שלהם לאיחוד האמירויות עם שלושת ילדיו; לורנץ (12), טייט (10), וטיה (7).

5. קולין רוני, אשתו של וויין רוני

טבעת האירוסין של וויין רוני לקולין רוני יכולה להיחשב להישג נוסף עבור החלוץ האנגלי, שכן הוא הוציא כ250,000 פאונד על טבעת אירוסין עבור קולין.

4. אני קילנר, אשתו של קייל וולקר

קייל ווקר הציע לבת זוגו עם טבעת אירוסין נוצצת בשווי 250,000 פאונד. ההצעה של ווקר הייתה במקביל לפרשה על רומן של בת זוגו שבסופו של דבר שמו מאחוריהם בהצלחה.

3. צ׳ריל קול, אשתו של אשלי קול

הצעת הנישואין של אשלי קול לשריל הפתיעה את כולם כשהאנגלי נאלץ להשקיע כ275,000 פאונד עבור טבעת אירוסין. השניים יצרו את אחד הפאוור קאפלים המפורסמים ביותר באותה תקופה בשנות ה-2000 כשקול היה כוכב צ’לסי ושריל זה עתה זכתה לתהילה כזמרת, רקדנית ואשת ציבור בלתי מעורערת. 

 עם זאת, היה מצער לשמוע כמה שמועות והאשמות שפירקו את הבסטה של בני הזוג. טבעת האירוסין של אשלי קול לשריל נשכחה די מהר שכן הם התגרשו בשנת 2010, מה ששבר את לב המעריצים.

2. מייגן דוידסון, אשתו של ג׳ורדן פיקפורד

המחיר של טבעת האירוסין של ג’ורדן פיקפורד עבור מייגן דייוויסון עלה בכותרות בגלל המחיר הגבוה שלו, וגם בגלל שהייתה צריכה ללכת לתכשיטן להסיר את הטבעת עקב טעות משמעותית במידה. זו הייתה הטבעת היקרה ביותר לתקופה קצרה לפני שמתחרה אחר זכה להיות הראשון זמן קצר לאחר מכן.

1. ג׳ורג׳ינה רודריגס, אשתו של כריסטיאנו רונאלדו

טבעת האירוסין של כריסטיאנו רונאלדו לג’ורג’ינה רודריגז שברה את הרשת שכן ההערכה היא שרונאלדו הוציא 615,000 פאונד על הטבעת, מה שהופך אותה ללא ספק לטבעת האירוסין היקרה ביותר שיש.  עם זאת, טבעת האירוסין של ג’ורדן פיקפורד עבור מייגן דייוויסון היא עדיין הטבעת הרשמית היקרה ביותר מכיוון שהחדשות על טבעת האירוסין של רונאלדו עבור ג’ורג’ינה רודריגז אינן מאושרות רשמית.

אולי תאהבו גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כל הזכויות שמורות לה.ס. יהלומים © 2022